Vas dobar start

Ja sam

Nebojsa Stefanovic

par godina se bavim Internetom i rekoh

vreme je da i drugi otkriju fenomenalni svet mreze.

 

 

 

Newsletter

 

Pozdrav! Vas Newsletter za

Hvala što ste prihvatili da primate naš 10 SEKUNDI DO USPEHA - newsletter.

Nadam se da cete biti zadovoljni. Da necete izgubiti vreme na glupost.

Da cete nauciti nešto novo.Da ce se isplatiti.

 

 

 

Newsletter >>>>Lekcija br. 3

 

 Banner

 

  Kontakt u prodaji je veoma bitan

 
 

Odmah da pojasnim zašto se newsletter zove 10 sekundi do uspeha. Jednostavno!!!To je otprilike, u proseku, vreme koje Vam novi posetilac daje da se pokažete .Vašoj internet strani ili Vašem Email-u...Tih deset sekundi su odlucujuci za uspeh i neuspeh na internetu.I za prodaju uopšte

 

Setite se koliko izloga i reklama, npr.u gradu, niste ni pogledali,a prošli ste pored njih.Neke ste pogledali... a negde ste i kupili nešto.Tako je i na internetu... mnoge strane necete pogledati,neke ce dobiti 10 sekundi šansu, a neke i više od toga. Ako nameravate da radite i pokažete to svetu onda neka tih Vaših 10 sekundi budu mocnih 10 sekundi.jer ponekad popravnog nema.

vise
 

 

Ukoliko ste u prošloj lekciji razumeli priču o responderu
tada ste verovatno shvatili zašto je automatizacija poslovanja PRAVA STVAR.

Pored današnjih saveta dobijate i ulaz u Multi Kampanju naseg autoresponder sistema.

Da vidite kako se lako voditi posao na internetu.

Idemo dalje..

Kontakt s korisnicima je veoma bitna stavka u prodaji.

Indirektno preko sajta i direktno putem Email-a, i naravno kasnije i pomoću ostalih

redovnih i novih savremenih vrsta komunikacija. Nove savremene komunikacije su recimo
forumi, blog, čet, Skajp, online sale za konferencije .

Počemo s najjednostavnijim Email kontaktom.

Da li znate da preko 50% mejlova ne stigne u mejl sanduče primaoca.

Preko 90% mejlova se uopšte ne pročita.

Da, da.. mislite javili ste nekom nešto i on je dobio i pročitao, kad ono ništa od toga.

Zašto je to tako?

Tehnički razlozi ne primanja mejla su neočekivani i ne zavise toliko od Vas samih:

1. Provajder (davalac Internet usluge) Vaš ili primaoca baš *padne* kad Vi šaljete mejl.

Ovo može da zvuči čudno, ali znajte ipak ne postoji nešto što se zove non stop rad
ili 99,9% rada i dostupnosti veza (uptime). To je samo marketing trik.

2. Drugi razlog, na našim prostorima posebno,
provajderi medjusobno jedni drugima NAMERNO BLOKIRAJU PORUKE.

3. Treći razlog je JAK SPAM FILTER provajdera. (ispod sledi pojašnjenje Spama)

Svi navedeni problemi kao što rekoh, ne zavise od Vas direktno.
Medjutim ako poruka ne stigne na vreme Vaš biznis trpi.

Sad, šta možete uraditi da povećate procenat primanja mejla.

Recimo poboljšanje može da bude lični autoresponder i taktika koju koristim:

Često menjam Email adresu pošiljaoca kada šaljem grupnu poštu, newsletter.

U boks gde piše ko šalje mejl upišem drugu svežu Email adresu.

ali i odmah na početku poruke ispišem i naredni tekst.

------------------------------------

IME PRIMAOCA pozdrav

Zašto dobijam ovaj mejl?
Vi ste cenjeni NAPREDNI CLAN InternetMarketingCentra.
ukoliko zelite da odgovorite na ovu poruku
nemojte to raditi s Reply, jer neću dobiti mejl
pisite na moj@ORIGINALNIMAIL.com
----------------------------------------------------

Ovo je super taktika kojom izbegavate SPAM filtere i namerno blokiranje provajder adresa.

Vidite, ukoliko Vaš mejl ljudi označe kao Spam, ili Junk
tada Vas mejl ulazi u tkz. Crnu listu Email-ova i
naredni poslat mejl s iste adrese teško da stiže kod njih.

Pazite, ovo važi i ako šaljete pojedinačni mejl Vašem prijatelju npr.

Prilično nezgodno, zar ne?

Da biste delimično rešili problem primanja mejlova bitno je da na web sajtu naglasite da

Vas mejl može da zaluta u Bulk ili Spam sekciju mejl sandučeta (besplatni nalozi).

Dajte posetiocima uputstvo kako da ga pronadju i obeleže kao prijateljski.

Kako rešiti problem blokiranja Vaše Email adrese od strane provajdera?

1. Prvi poznat način je kreiranje besplatnih naloga kod velikih igrača.

Tu naravno spadaju Gmail, Yahoo, Hotmail...

O čemu se sad ovde radi...Pomenute kuće, koji daju besplatne Email naloge,

su veliki igrači na sceni i provajderi ne smeju da ih stavljaju na svoje crne liste.

Loša strana je naravno ta da ako radite ozbiljan posao
nedopustivo je da Vam je kontakt Email adresa bude tog besplatnog tipa,
jednostavno primalac mejla odmah posumnja da valjate jer koristite besplatnu stvar.

2. Kupovinom ličnog Hosta i dobijanjem profi Email adrese.

Ukoliko ste ozbiljni po pitanju poslovanja i želite da krenete kako treba

sasvim je logično da imate svoje profesionalno ime tj. domen (com, info, net...),
kao i profi Email adrese koje idu zajedno u paketu.

Sada ta reč SPAM .

Svi smo čuli za SPAM, ali da li tačno znamo šta je to?

Najgori scenario :

Imate svoj mail koji ste npr. dobili od svog provajdera

i sve ide lepo, javljate se, javljaju Vam se,

SVE JE IDEALNO – LEPO JE IMATI INTERNET.

Onda se desi da slučajno negde na netu javno ostavite Vaše ime i Email,
gomila naših oglasnika traži upravo Email adresu kao kontakt i odjednom, počinju da stižu neki mejlovi.

Stižu mejlovi od Vama nepoznatih ljudi zatim, stiže desetina takvih na dan,

pa stotinu na dan i totalno ste iznervirani jer treba da ih pretražujete, brišete

da bi pronašli ono koje očekujete ili koje je konkretno za Vas.

VREME teče , odlučujete da je najbolje da ukinete taj Email nalog.

Tužni ste jer su svi navikli na tu Vašu Email adresu:

VI, Vaši prijatelji, poslovni saradnici.

A sada ispočetka privikavanje na novo ime, novi nalog, opet uzaludno trošenje vremena.

TO je spam.

Proizvodjači softwera, razne firme i organizacije rade na tom problemu,

prave se filteri i servisi za prijavu zloupotreba, ali baš i ne uspeva.

Nekako NEKI LJUDI uvek nadju način da Vam jave šta ima NOVO kod njih.

Da bi stvar bila još gora tu su i virusi, trojanci, špijuni

tako da situacija postaje i opasna.

Nikad ne znate šta nosi nepoznati mail i

šta može da se NEOČEKIVANO DESI.

S druge strane, od ljudi koji šalju te NEOČEKIVANE MEJLOVE se može i

nešto naučiti, a ponekad i dobiti i dobra informacija.

Sad nemojte da se zbunite, sve je pod kontrolom, rekao sam da ću Vam pojasniti sve.

Evo recimo gde može da dobro dodje taj omraženi Spam.

Domaći Spam recimo pročitam i obrišem.

Zanimljivo mi je da vidim šta se to novo kod nas dešava.

Na samom početku svog internet poslovanja sam jednu ponudu za posao
dobio, prihvatio sam i počeo da radim i eto me danas ovde.

Da nije bilo tog Spama verovatno ne biste čitali sve ovo.


Naravno Veliki sam protivnik Spama i u Infozarada Klubu je zabranjen taj vid reklame,
Šta više sledi izbacivanje iz Kluba ako na taj način neko promoviše i Klub i sebe.

Radimo samo legalne vidove promocije, koji su sami po sebi i zanimljviji i bolji od Spama.

Zanimljivo za taj biznis koji sam davno počeo da radim je sledeće:

Čovek koji mi ga je ponudio i nije znao da Spamuje.

Mnogi i ne znaju da ne smeju da šalju pisma nepoznatim ljudima, DA to je zabranjeno!

PRIMER

Recimo, pričamo o prosečnom Perici koji se konektovao na internet i

nakon par dana pročitao i shvatio da je besplatno reklamiranje

DOBRA STVAR.

Dobio je želju da iskoristi internet, da proba i zaradi koju kintu.
Eventualno je ušao u neki biznis s velikih 10 dolara uloga i
očekuje 100x veću zaradu ;) ALI...

ali on nema kome da ponudi svoju poslovnu šansu veka, nema ni svoj web.

Drugim rečima nema osnovne alate i znanje za rad.

A želi da proba. Dobar start rekao bih, to svi jednom prodju!

Da li Vam ovo zvuči poznato?

Evo redovnog scenarija koji baš i neće doneti ništa posebno.

Ušli ste u posao i logična stvar je da krenete s obaveštavanjem najbližih.

Oni koji Vam veruju. Rodjaci, prijatelji, poznanici.

Kad to brzo potrošite i naravno se razočarate ...

Vreme je za Vaš naredni korak ( obično samo ne kako treba).

  1. Neko će Vam ponuditi da kupite 100 000 adresa za sitne pare ili
  2. Našli ste informaciju o grabovanju Email adresa
  3. Rodila se nova nada

Prva opcija bez obzira koliko jeftino zvučala je totalno bacanje para i naravno postajete Spamer.

Druga varijanta znači sledeće :

Našli ste neke programe za kradju Email adresa sa neta.

Takozvane spajdere i grebere PLUS mail alat koji šalje grupni mail.

I stvar je krenula. Mislim Spamovanje.

I ceo svet je Vaš.

Sve ja to razumem ali nije legalno, ni etički, u startu ne pravite dobro ime,

najgore je što i te male pare i vreme koje ste utrošili, uzaludno trošite !!!

Danas ljudi nemaju poverenja ni za dobre i proverene stvari,

a kamoli za ponudu koja dolazi kao Spam.

Neće Vam ljudi ni otvoriti mejl,

a ukoliko ga i otvore nemate kredibilitet da biste napravili prodaju!
Ljudi ne veruju strancima ! Hajde da vidimo šta se dobro u Spamu?

Vidite Spameri moraju biti majstori da bi privukli Vašu pažnju da biste im otvorili mejl.

Davnih dana sam pročitao nešto što nazvaše legalni SPAM ?

Uf, na šta me terate sada, pojasniću Vam jednu varijantu koju koriste Spameri,

ovo radim čisto da Vam pojasnim sistem.

Šta rade ti pametni Spameri?

Oni isfoliraju redovnu mejl kampanju i

daju Vam utisak da ste već na njihovoj listi, zbune Vas i
OMOGUćE VAM *KAO* ODJAVU SA LISTE.


Otprilika rečenica u dnu mejla daje taj efekat:
Ukoliko ne želite da primate mejl od nas pošaljite prazan mejl na tu i tu adresu.

Vidite to je OK, samo što je to fol .

Prava Email kampanja i svaki profi responder daju opciju da se u primljenim mejlovima automatski generiše odjavni link.

Na taj način dajete priliku da se ode od Vas. Da osoba više ne prima mejl od Vas.

Jednim klikom.

Vidite, to je dobra stvar jer ako nekom ne gode i
nisu korisne informacije koje nudite zašto da trošite i Vaše i njihovo vreme.
Hvala i dovidjenja, zar ne?

Legalno slanje dodatnih informacija uvek podrazumeva da ih primalac dobija na zahtev.

To znači svojevoljno , a Vi ste tad fer igrač i nudite korektnu odjavu jednim klikom. (opt-out)

Toliko za danas sto se priče tiče, vreme je da ga upoznate

Ulaz u profesionalni Autoresponder sistem

lozinka je demo

tutorijal respondera Rezervni link ako ne radi

BITNO !!! BITNO !!!

Klikom na link odmah gledate tutorijal,

ukoliko ga želite skinuti desni klik i Save. (veličina 2,5 megabajta)

Gornji tutorijal je ustvari isečak konkretnog tutorijala

koji pokazuje čitavu Infozarada Keš Mašinu i još ponešto.

Ukoliko želite da vidite dokle se stiglo i

kako se i s čim radi posao u 21 veku pogledajte ga obavezno.

Fajl je velik oko 15 Megabajta i pored slike ima i ton.

Link i pojašnjenje za download čitave keš mašine

Nećete imati prilike da ove stvari vidite na drugom mestu.

U narednom broju najstariji oblik nenapadne reklame,

profesionalci ga koriste, a Vi?

srdacan pozdrav

Nebojsa Stefanovic

 Nebojsa Stefanovic
net1@infozarada.com
net.infozarada.com
Skajp>>>>>> stefaskype2

Tel.>>>>>>>> 063/741-0287
Int. Tel. >>> +381637410287

***********************

Uvod 1 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InternetMarketingCentar 2010 | Design By Nebojsa Stefanovic